MORTA
Aqust any he pensat molt en el suicidi..pero hi havia algu que no em deixava avansar, era la meva millor amiga, ara estem molt cabrejades, tant que no em parla i passa de mi, ja no l'importo, el que passa esque erem un grup ara veig que totees tiren cap ella i jo estic sola... Tinc molts talls al braç dret, i molts cops he intentat suicidarme pero nose com fer-ho.. He perdut les ganes de somriure, les ganes de cridar, les ganes de somia, jo ja no visc.
Elena Crespi

AinhoaBelieber, primer de tot, molts ànims!
Entenc que estàs passant per una etapa en la que et sents molt sola i això és molt complicat i difícil. Per això és molt important que busquis recolzament amb la teva família, amb els estudis i que intentis relacionar-te amb d'altres possibles amistats que t'a`prtin somriures i coses positives.
Entenc que estàs pensant en el suicidi però deixa'm dir-te que, abans, pots fer moltes d'altres coses com, per exemple:
-Donar una oportunitat a la vida
-Promoure que vingui una etapa millor (la vida està plena d'etapes, unes més bones i d'altres més complicades... tu ara estàs en una de les difícils però si hi poses ganes pot arribar una època molt millor)
-Buscar noves amistats que t'ajudin a estar millor i que et facin passar bones estones i et recolzin en els moments difícils.
-Intentar parlar amb les teves amigues i explica'ls-hi com et trobes per veure si s'adonen que t'han de recolzar
-És molt important acostar-te als teus pares i a la teva família si en tens l'oportunitat ja que ells, en principi, són els que sempre estaran al teu costat (encara que de vegades no t'ho sembli o tingueu mal rotllo)
-Trobar coses en les que puguis ser bona i et sentis orgullosa de tu mateixa (els estudis, alguna afició, etcètera)
-...
És molt important que en moments així busquis d'altres pilars a la teva vida que t'ajudin a mantenir-te dreta. El pilar de les amistats sembla que ha caigut ara mateix, però és important buscar els altres pilars de la teva vida per intentar posar-hi energia i fer que estiguis una mica millor.
També és molt important valorar les petites coses bones que et van passant. Potser no les veus però... hi has posat atenció de veritat?
I si no en trobes cap, potser pots començar a crear-les.
T'envio molta i molta energia i espero que trobis la valentia i el coratge per a seguir endavant. Ésmolt important que ho intentis per a canviar a una etapa millor.
Una abraçada ben i ben forta!
Des d'Adolescents.cat estem totes i tots amb tu i al teu costat!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com