Llegiu aixo sisplau
Crec que parlo amb nom de molta gent quan os demanem si podeu tornar a posar el xat que hi havia abans , que estava a la capçalera al costat de consells em sembla un titol que posava XAT que et portava directament al enllaç del XAT volia demanar sisplau si ho podeu tornar a posar.
GRÀCIES
PD: Ja se que es consultent coses de psicologia i aixo ho podia haver posat a un comentari, pero prefereixo per aqui aixi ho llegiu directament
Elena Crespi

Hola Cukita_08!
Gràcies pel teu comentari!
El xat va desaparèixer per un tema de privacitat de dades, és molt important per nosaltres (ja que treballem amb vosaltres, els adolescents) que no hi hagi cap risc entre les converses que teniu. I tot i que la majoria es tenen de bon rotllo i sense perills, sempre hi ha el risc de compartir dades i que això quedi públicament i algú en pugui fer un mal ús o que persones que no tenen bones intencions s’aprofitin d’aquests xats.
És per això que vam eliminar el xat. Sabem que causa molèsties a qui en fèieu un bon ús però no podem posar en risc a la privacitat de tots i totes les adolescents...
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81