No m'agrada casi res!!
Bon dia,
des de petit he estat molt maniàtic amb el menjar i are darrerament em sembla un problema molt gran. He anat al psicoleg i no puc superar-ho, nomes menjo carn rebosada i a jo m'agradaria ser normal i menjar de tot. Agraïria que m'ajudessiu.
Moltes gràcies;)
Carlota López Ballestar

Hola guapo!
Entenc que això s’hagi convertit en un problema per tu i que tinguis ganes de poder menjar de tot. Tots tenim coses que no ens agraden massa però al final em de menjar per poder-nos alimentar. Penso que és important que demanis hora a un nutricionista perquè junts pugeu dissenyar un menú equilibrat en el que puguis anar incorporant aliments. Potser al principi no t’agradaran però al final t’hi acostumaràs. També estaria bé poder-ho treballar amb un psicòleg, potser no vas acabar de connectar amb el que vas anar, si és especialista en temes d’alimentació molt millor. Cal veure que passa amb el menjar i perquè et costa tant des de petit. Si vols, a principis de setembre pots trucar a l’ACAB i en parlem per telèfon ja que he vist que ets de Menorca i per tant suposo que tens complicat venir a Barcelona. Aquí et deixo la web on veuràs el telèfon. Em sap greu no poder ajudar-te més però sense parlar-ne amb calma és molt complicat. Demana per mi quan truquis, d’acord? 
Una abraçada
Carlota López Ballestar