Amics :/
Hola, tinc un problema, últimament quan porto uns quants dies (2 mínim) sense quedar amb els meus amics em faig com pilotes mentals. Em sento com si em deixessin de racó o algu aixis, i quan m'obren per whats els hi començo a parlar súper borde, perquè em cabrejo amb ells sense que m'hagin fet res! Que és el que em passa? Què puc fer?
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Doncs el que et passa és que malpenses en coses que no són. I és important que comencis a posar fil a l’agulla i ho resolguis perquè llavors pot passar que si ets tan borde, els teus amics et donin de costat de veritat.
Segurament tot el que et muntes no és real perquè els teus amics et continuen dient coses tot i que tu siguis borde amb ells...
Primera cosa que et recomanem: abans de respondre un missatge en plan borde, pensa, respira, valora que potser no et deixen de costat sinó que ara t’estan escrivint perquè t’estimen i volen estar amb tu i intenta contestar de manera més amable.
Segona cosa: si realment sents que et donen de costat, parla amb ells, explica’ls-hi el que et passa, com et sents d’inseggur... potser ells et podran explicar els motius pels quals estan dos dies sense dir res... i veuràs que no passa res!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81