M'atrau un amic i hi ha connexió entre nosaltres.
Bones!
Tinc un amic que és un any major que jo i viu a tres pobles al costat. La qüestió és que ens vam conèixer via Instagram fa quatre mesos. Per temes d'estudis, viatges, i bàsicament que no sabem com funcionen els trens(a que pel seu poble sols passa un tren cada 4 hores cap a la meva direcció i és un lio l'organització) encara no ens hem pogut veure cara a cara. Tinc una amiga que és d'aquell poble i per temes de conèixer algú per internet i tal no hi ha cap problema en això ja que la meva amiga el coneix. La cosa és que tenim moltíssima confiança iens agradem molt mútuament com a persones faré 16, però no sé si ell voldria quelcom més enllà d'una amistat o sols amistat. Ell té 16 anys i farà 17 i jo en dues setmanes faré 16, ell és verge i jo també i no em preocupa el fet de que ell em vulgui conèixer sols per sexe i prou. El problema és que no estic segura de mi mateixa, tinc una mica de baixa autoestima i em fa por quedar amb ell per si no li agrado, jo de per si sóc una persona súper oberta amb la gent iamb ell ho sóc(via Whatsapp, Snapchat...) però tinc por de no ser-ho cara a cara... estic perduda! cada cop m'estic fent més enrere del fet de quedar i el pitjor és que és un noi maquíssim i no m'agradaria perdre'l. Espero la vostra resposta, moltíssimes gràcies i espero que em pogueu ajudar!!
Elena Crespi

Hola American27!
Gràcies per explicar-nos la teva situació.
Et diríem 3 coses sobre el que ens comentes:
1- Abans d’agradar-li a ell, t’has d’agradar a tu mateixa. És important que no et jutgis ni siguis dura amb tu mateixa. Ningú és perfecte, evidentment, i això és important acceptar-ho, per tant, valora’t i busca tot allò de tu que t’agrada.
2- Ves a poc a poc: entenem que tens molts dubtes sobre el que passarà i tens por a quedar-te en blanc i no ser tan lliure com ets per missatge, però és normal. Aquests nervis són el més normal del món i hem d’aprendre a acceptar-los i a tirar endavant. No vagis amb les expectatives molt elevades: mirei si congenieu com a amics i mica en mica potser hi haurà alguna cosa més
3- Com més esperis a conèixe’l i més enrere et tiris... més por et farà. Per tant, quan tinguis l’oportunitat: endavant! Això sí: que ho sàpiga la teva amiga i els teus pares perquè per molt que la teva amiga el conegui, no se sap mai què pot passar. És important que no quedis amb ell sense que ningú ho sàpiga.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81