No tinc gana
Hola adolescents.cat, la cosa es q desde fa uns mesos a l'hora de dinar, sopar... no tinc molta gana i la meva familia es pensa q no menjo perq em sento "gorda" pero la veritat es q no es aixi i em sento bé amb el cos q tinc. Hi ha alguna rao per la q ja no tinc tanta gana com fa uns anys?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Dons la veritat és que en principi no és el més habitual tenir menys gana que quan eres petita. Has crescut i per tant també necessites menjar més. A vegades hi ha gent que quan fa calor té menys gana però si és una cosa exagerada que realment fa que mengis molt poc jo et recomano que vagis al metge perquè pugui veure que està fent que no tinguis sensació de gana. A vegades pot ser un tema hormonal. També, si estem tristos o nerviosos per alguna cosa pot fer que perdem la gana… això ens és difícil de saber sense parlar amb tu. Tot i així és un tema important perquè s’ha de menjar ja que el nostre cos ho necessita. Encara que no tinguis gana forçat a menjar a cada àpat i ara al setembre ves al metge a parlar-ho.
Una abraçada!