pes ideal 903💕
tinc 13 anys medeixu 1,64 i peso 56 kg estic en el pes ideal o estic gorda eske no em sentu be em el meu cos
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes està genial ja que estàs en la franja del normopes, per tant em cap cas has de plantejar-te perdre pes. Per això em aquest cas penso que és més una qüestió relacionada amb la teva autoestima, de que n t’acabes d’agradar tal i com ets i per això et sents insegura. Intenta no criticar-te a tu mateixa i ser la teva enemiga, al final si sempre et dius coses lletges te les acabes creient i per altre banda hi ha una altre cosa molt important, la comparació amb les altres persones. Quan més et comparis menys t’agradaràs perquè sempre et compares amb els que veus millor que tu.
Espero que això et serveixi una mica, tot i que és una cosa que has de fer poc a poc.
Una abraçada