L'amor de la meva vida!!
Hola! Fa 1 any i mig que estic segura al 90% que m'agraden les noies pero el 10% es perque no me liat mai amb ninguna noia. Fa un any em vaig enamorar de una noia que toca el violí pero tenia novio, no podia fer res ja que es veien enamorats, igualment ella viu a 132km de mi i ens portem 4 anys. Pero aquest estiu ens vam trobar a les vacances i quan la vaig tornar a veure em vaig tornar a enamorar com el primer dia. Vam quedar per la nit per anar a veure un concert a la plaça i em va explicar que u va deixar amb el novio i despres ens vam agafar les mans i vaig intentar fer-li un petó (un petó perque les paraules no són el meu fort i no sabia com començar) pero de repent va venir un amic seu i no vaig poder fer res mes. nomes ens veiem mes o menys uns 7 dies a l'any i no ser que fer. Tambe havia pensat que una companya mes gran que jo tambe les agraden les dones li volia demanar consell pero em fa vergonya, munspares no saben que magraden les noies i per aixo magradaria demanar consell a una psicologa.
Gràcies per escoltar-me.
Elena Crespi

Hola JayMüller!
Gràcies per la teva consulta!
Que t’agradin les noies no és res deolent, per tant, els hi pots explicar als teus pares quan vulguis, Potser ells se sorprendran al principi però no pateixis perquè mica en mica ho aniran assimilant.
I amb aquesta noia que t’agrada no hi pots contatar de cap manera? Potser seria bo que anessiu tenint relació durant tot l’any i, qui sap, si això us ajudaria a veure-us una mica més sovint.
Si vols contactar amb més noies que siguin lesbianes, hi ha una associació a Barcelona que es diu Afirma’t on tenen un grup de noies. S’ha de ser major d’edat per entrar-hi però potser et poden orientar per a conèixer més noies i ampliar el teu cercle. El grup de noies de l’associació es fan dir “Gaviotas” i les condueix la Paula, que és psicòloga ic ompanya meva, aquí tens el seu mail: gaviotas@afirma-t.org
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81