marques a la pell
Hola, sóc una noia de 15 anys apunt de fer-ne 16.
Desde els 11 anys tinc problemes d'acné i desde llavors s'ha m'ha quedat marques a la cara. Em fa molta vergonya sortir amb la cara així, i tinc problemes d'autoestima. Mai em sento segura quan surto de casa a no ser que em posi maquillatje i corrector a la cara...
Ja no se que fer, he comentat als meus pares que em portin al metge o a algún lloc per a que em mirin la cara, peró no m'hi porten mai.
Ajudeu-me si us plau, us ho agrairia molt.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc la situació i està bé que utilitzis maquillatge si t'agrada, però hauràs també d'acceptar que el nostre pròpi valorar no es pot basar en en nostre físic. Sóm importants i tenim valor per qui sóm, no per com sóm. Valora també tot el que tens bo de tu mateixa i el que t'agrada, no et focalitzis tan sols en el tema de l'acnè. Segur que hi ha altres atractius en tu, en les teves qualitats, en les teves capacitats, etc. Comença a valorar-te tu mateixa en tots els aspectes. Pots demanar un cop de mà al teu entorn, demana'ls-hi que valorin les coses positives que tens i enganxa't la llista a un lloc visible per tu, perquè vagis aprenent a valorar tots els aspectes en global! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat