No puc més!
Hola hem dic Núria i tinc 17 anys, la meva relació amb els meus pares és una mica complicada, no puc expressar-me amb ells, no puc explicar-les com en sento, no puc parlar amb ells, qualsevol teva que sigui una mica delicat ma mare comença a cridar i sempre vol portar la raó cosa que fa més complicat que puguem mantenir una conversació. I cada cosa que dic li donen la volta perquè vagi en contra meva.
A sobre sempre que em foten bronques són per coses que no tenen sentit i els i demano que me expliquin perquè els molesta i me canvien de tema. A més a més sento que no hem coneixent ja que diuen que sóc una mal educada, una egoista... i són les úniques persones que coneixo que hem diuen tot això.
Llavors desprès de tot aquest rollo necessito ajuda, jo ja no puc seguir així amb aquesta sensació, els i molesta tot no se con fer perquè no es molestin, quasi cada nit marxo plorant al llit per alguna bronca. Vaig demanar anar al psicòleg per que ens ajudes a poder tenir més comunicació, però els meus pares opinen que no tenim cap problema i que no fa falta. Jo crec que si que tenim un problema de comunicació i ja no se que fer per arreglar tot això i provat de guardar-m’ho tot i posar bona cara però va arribar un punt que vaig explotar.
QUÈ PUC FER?
Gràcies.
Elena Crespi

Hola perfecció!
Gràcies per la teva consulta!
Has de deixar que passi una mica més de temps. Assimilar un “no” no és gens senzill i no es cura de cop. Ara necessites tenir un temps per reflexionar i per valorar el que ha passat.
Primer de tot, perquè hi pugui haver amor, hi ha d’haver reciprocitat, per tant, si ell no vol res amb tu, és impossible que hi hagi una relació. I això s’ha d’assumir per molt que costi. Però no ho pots fer d’un dia per l’altre... o sigui que ara toca començar a col·locar les coses al seu lloc i assimilar, mica en mica, aquesta realitat.
Per aquest dolor no hi ha anestèssia. S’ha de viure i n’has d’aprendre coses!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81