Nosequefer
Hola!
La veritat és que no se que fer,fa dos anys vaig estar de rotllo amb un noi i ho vam deixar perque estaba molt amb mi i jo encara tenia sentiments pel meu ex.Aquests dos anys hem sigut amics i sempre quedavem sols i estavem bé junts.Aquest any m'he adonat que m'agrada i ell em feia creure que jo a ell també perquè m'agafaba la ma, tontejavem i aixó pero quan li vaig dir hem va dir que m'estima però no pot sortir amb mi.Fa unes setmanes li vaig demanar que ens allunyessim per oblidar-me d'ell però encara el tinc al meu cap i nose que fer i m'agradaria que m'ajudesis,Gracies
Elena Crespi

Hola perfecció!
Gràcies per la teva consulta!
Has de deixar que passi una mica més de temps. Assimilar un “no” no és gens senzill i no es cura de cop. Ara necessites tenir un temps per reflexionar i per valorar el que ha passat.
Primer de tot, perquè hi pugui haver amor, hi ha d’haver reciprocitat, per tant, si ell no vol res amb tu, és impossible que hi hagi una relació. I això s’ha d’assumir per molt que costi. Però no ho pots fer d’un dia per l’altre... o sigui que ara toca començar a col·locar les coses al seu lloc i assimilar, mica en mica, aquesta realitat.
Per aquest dolor no hi ha anestèssia. S’ha de viure i n’has d’aprendre coses!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81