La "cobra"
Hola necessito ajuda!
Cada dia abans d'anar a dormir, m'estic una estona a fora al meu jardí llegint. I l'altre dia m'entres llegia va passar el nen que m'agrada pel carrer. El vaig cridar i vam estar parlant una estona. Els dos estàvem molt "llençats" i vam començar a parlar de coses més privadetes. I de sobte els dos ens vam quedar callats miranos, ens vam acostar, els nostres llavis quasi es tocaven, vaig per fer-li un petó... I va el tiu em fa la cobra!!! Jdrrrr em vaig morir de vergonya.
Ara no em parla i cada cop que em veu m'evita! Que puc fer per areglaro i que em torni a parlar? Siusplau contesteu estic desesperada!
Gràcies un petó!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança!
El que ens expliques són situacions que poden passar. Però primer de tot, et felicitem per arriscar-te. Senties que havies de fer una cosa i la vas fer. El que passa és que no sempre són positives les conseqüències de les coses que fem i dels passos que decidim tirar endavant... No són positives de bones a priemres perquè segur que aprens moltíssim de totes les coses que vas vivint cada dia, inclús d’aquesta.
Ara es pot haver fet enrere per moltes coses: potser té vergonya, potser s’arrepenteix, potser no sap com actuar... Per això és molt important que puguis parlar-ne amb ell.
Per què no li escrius i li demanes quin és el motiu de que ja no et parli? Parla obertament del que ha passat entre vosaltres, no ho converteixis en un tabú. El que vau fer és molt natural i si, finalment, a ell no li va agradar i no vol seguir aquest camí amb tu t’ho pot dir sense problema.
Però tu has d’estar preparada per la resposta que ell et doni!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81