Els pares segueixen sense acceptar-ho.
Hola!
Ja fa quasi 3 anys que estic sortint amb una noia, ens estimem moltíssim i creiem que estem fetes l'una per l'altre. Lúnic problema són els seus pares, no accepten les relacions homosexuals, i la meva novia no pot pronunciar el meu nom davant seu, no puc trepitjar casa seva, no pot dir de fer plans amb mi, no podem fer escapades... resumint: tots els petits mal entesos que tenim venen arran de que no podem fer la nostra perquè sempre hem d'estar pendents dels seus pares i de les excuses que ha de posar per poder veure'm, tot i tenir les dues 20 anys.
He aguantat molt de temps però m'estic afartant moltíssim d'aquest tema... quin consell em podeu donar? ha de parlar amb ells? hi he de parlar jo?
Moltíssimes gràcies!
Elena Crespi

Hola la10!
Gràcies per la confiança!
Alguna cosa diferent haureu de fer de tot el que heu fet en aquests 3 anys... I sí, és important poder parlar amb els seus pares, però si ells no volen parlar d’aquest tema amb vosaltres o amb ella... serà ella qui ha de decidir com enfoca el tema.
De moment, això està afectant a la vostra relació i sembla que cada vegada la perjudica més i més perquè és normal que vulgueu fer els vostres plans i fer les vostres coses.
Ara ja sou majors d’edat, teniu 20 anys i heu de començar a dissenyar la vostra vida. Per tant, és important tenir clar què voleu fer juntes i que els pares no impedeixin que pugueu estar bé.
Quant de temps aguantareu juntes en aquesta situació? És important que canvieu i que, si els seus pares no us accepten, vosaltres pugueu contruir bé la vostra relació de parella independentment d’això!
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81