M´he aprimat
Ultimament tothom em diu que m´he aprimat molt i no se per que.
M´he fet vegetariana pero encara de tant en tant menjo carn.
Hi han dies en els que menjo molt poc i algun dia he estat vomitant.
no se que fer ajuda
Laura Medrano

Hola!!
Suposo que si ens escrius és perquè en certa mesura t'has donat compte de que els demés tenen raó i t'has aprimat. El que cal saber és el motiu i què significa això de que "algun dia he estat vomitant".
Has estat vomitant expressament? Per què hi ha dies que menges poc? Creus que estàs aprimant expressament? Tens por d'alguna cosa? Com et sents amb tu mateixa? Tens pensaments que et diuen que no mengis...?
Hauries d'intentar respondre't a aquestes preguntes per a saber què et passa. El nostre consell és que hi pensis i si us plau que ens tornis a escriure al consultori explicant una mica més tot això. Ens encantaria poder ajudar-te i ets molt valenta per demanar ajuda, però ens cal una mica més d'informació.
Respecte a ser vegetariana ja sabeu que nosaltres recomanem que aquesta decisió la deixeu per a quan tingueu 18 anys, ja que fins aleshores el vostre cos i cervell s'està desenvolupant i és important que li doneu tots els nutrients. Tot i així, fer una dieta vegetariana no té res a veure amb estar més o menys prim, així que en principi això no hauria de tenir res a veure amb que hagis perdut pes.
Si us plau, torna'ns a escriure per a que puguem aconsellar-te millor què fer i a qui demanar ajuda.
Una abraçada,
Laura Medrano