Problemes interiors
Necessito ajuda perquè ja no se com sentir-me.
Fa poc vaig tallar amb la meva novia , tot anava be, pero es que sento com que no puc estar en una relació.
Estic molt unida a un noi, 13 anys mes gran que jo i ens portem molt be , m´acaricia , em fa petonets i jo a ell també, pero no a la boca, i me l´estimo molt pero no se si vull una relació amb ell. Sento com que no estic feta per a mantenir una relació pero que necessito aquests mimos i un suport emocional, la veritat es que estic molt confusa i no se que fer, m´explotara el cap . No se com seguir amb aixo.
Elena Crespi

Hola MarOnism!
Gràcies per la confiança!
La ruptura sempre és un procés complicat que necessita el seu temps i les teves energies. Mica en mica aniràs estant millor.
Sobre el noi 13 anys més gran que tu, et recomanaria que vigilessis moltíssim. Si té 13 anys més que tu, la relació es pot considerar un abús, encara que tu la vegis des d’un punt de vista romàntic... Personalment et recomanaríem que te n’allunyessis perquè, sovint, no veiem com ens emboliquem en una història perillosa perquè tot avança mica en mica...
Comenta a algú més gran que tu: pares, professors... que tens aquesta relació amb aquest noi. No deixis que això es guardi en secret per evitar que passin coses que puguin ser perilloses.
Una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81