AJUDA!🙏
Hola! Necessito ajuda siusplaau!
Estic molt espantada per una cosa: a mi m'agrada un nen, i jo tambe li agrado. L'altre dia em va demanar per liar-nos i jo li vaig dir que si, pero que no sigues planejat. La cosa es que jo mai me liat i tinc molta por! Ell ja sa liat i tinc por de que pensi que ho faig malament.
I l'altre es que no se com fer-ho, no se que fer en el moment i estic molt espantada😰
AJUDAAM SIUSPLAAU❤️
InterPersonal

Hola!
La teva por és molt normal! Que bé que li demanessis que no fos planejat! Els petons espontanis són millors ;)
Dues coses respecte els petons: ningú neix sabent fer petons i hi ha tants petons com persones!
A l'hora de fer un petó és important deixar-te anar, ja que el teu cos ja et guia i et dóna les senyals. Així que confia en ell. De totes maneres, se sol començar tocant els llavis a poc a poc i mica en mica començant a introduir la punta de llengua a la boca de l'altra. Sense pressa perquè així l'altra també va reaccionant. Es tracta de coordinar-te amb l'altra persona, com si estiguessiu ballant. Per això és tant complicat explicar com es fa un petó! Perquè depèn de la reacció de l'altra persona.
Recorda que no cal estar tota l'estona enganxats, pots apartar-te una miqueta, mirar-lo als ulls, somriure i tornar a fer petons suaus...
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada!
Laia Sala