Amor distància
Hola! gràcies per contestar el meu dubte.
Us explico, a finals de gener vaig començar a parlar amb un noi que viu a dos hores i mitja del meu poble. Ens hem agafat molta confiança (almenys jo) i crec que m'agrada i un dia parlant em va dir que també li agradava però que perla distància era molt difícil tot. El que passa es que ara està com més distant, i no sé si allò ho va dir perquè si o ho sentia de veritat, no sé si jo acabar-me de declarar o no, si oblidar-me d'ell... estic feta un embolic
InterPersonal

Hola bonica,
Entenem la teva situació. Les situacions a distància són complicades i és necessari que les dues persones hi apostin molt fort! I tot i així, no sempre surten bé...
Sembla que ell ja tenia els seus dubtes, així que potser hauràs d'acabar de confirmar quin és el seu pensament al respecte, no creus? No podem obligar a ningú a estar en una relació, així que si ell té tan clar que la distància és una barrera per la vostra relació... ho hauràs d'acceptar i començar a passar pàgina per no patir més.
Sabem que fa mal, però t'has de protegir també i no pots continuar esperant que ell canvii d'opinió... ja que és possible que no passi mai....
Una abraçada ben forta!
Laia Sala