Tinc problemes a casa
Hola adolescents!Mira us explico:Fa uns 6 mesos tinc probables a casa,els meus pares no saben si separar-se o no,i
aixo fa que em preocupi per ells perquè es nota que no estan be, hi ha molta tensio a casa i ells discuteixen bastant,
també fa unes setmanes m'ha començat a venir ansietat. Cuan em be la ansietat em poso molt nerviosa i aixo fa que em vingui mes, a la nit es cuan em ve mes i no em deixa dormir be.
M'agradaria que em diguesiu alguns consells per superar la ansietat
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola anònima,
La veritat és que quan els pares decideixen separar-se (o ho tenen en ment), la situació a casa es torna una mica més angoixant, ja que representa un canvi per tota la família i suposa un trencament de tot. S'han de valorar molts aspectes i prendre aquesta decisió és molt dolorós.
Tu no pots intervenir-hi, ja que la decisió és seva.
Pel que fa a l'ansietat, confia en els teus pares, estem segures que estan fent el possible per evitar que ho passis més malament. Has de tenir clar que els teus pares intentaran protegir-te al màxim, així que espera a veure quina decisió prenen.
Sabem que la incertesa és molt complicada de portar i que porta molt malestar. Procura passar estones amb les teves amigues, estones a soles amb el pare i estones a soles amb la mare. Busca alguns entrenteniments o distraccions, ja que t'ajudarà a buidar el cap i no pensar-hi tant.
I, sobretot, només et queda esperar que ells et diguin la seva decisió per començar-ho a acceptar.
Una abraçada!
Laia Sala