No entenc als nois
Hola adolescents!
Tinc un amic al camping de tota la vida que fa 2 anys vam començar a anar al mateix grup d'amics. A mí m'atrau molt i crec que jo a ell tambe Perque moltes vegades hem parlat de liarnos i mes endevant perdre la virginitat junts ja que tenim molta confiança. Fa poc em va dir que li agradava una noia del seu poble i jo vaig flipar, despres de parlar seriament d'aquestes tema!!! Bueno i al día seguent em va enviar una indirecta a la piscina de ell sota l'aigua fet como si ho estiguesim fent. Estic feta un lio Nose que fer Perque a mi aquest noi m'atrau moltisssim pero clar.... M'esta dient que li agrada un altre!!! Que faig????😰😰😰
Graciess💙
InterPersonal

Hola!
Doncs potser hauràs de parlar amb ell directament i explicar-li com et sents. És possible que aquestes promeses de futur siguin un joc per ell? A vegades parlem i planegem coses que sabem que no passaran mai. De fet, si heu parlat de liar-vos, per quin motiu no ha passat?
El nostre consell és sempre fer més cas de les accions que de les paraules... ens sap greu, però de moment sembla que a ell li interessa aquesta altra noia, no?
Potser hauràs de decidir si et vols quedar en aquest segon pla, si parles directament amb ell o bé si prefereixes oblidar-lo.
Una abraçada!
Laia Sala