Menjar (kmjhgfadfgbshnhxfdbfdh)
Hola!
Desde petita he sigut prima, però el metge em va dir que entre els 14 i 16 faria "el canvi".
Ja s'està començant a notar, però m'he fixat que els últims 2 messos tenia molta més gana del normal, així que menjava més del que sempre feia (equilibrat), però ara fara uns 2-3 dies que quasi no tinc gana, només menjo els 5 apats, però no tant com avans..
Això és normal, per haber-hi estat 2 messos menjant més del compte?
Si això es dolent, que puc fer?
Gràcies :)
Laura Medrano

Hola Loli!
No et preocupis per si has passat per uns dies que tenies més gana i ara en tens una mica menys. No és dolent ni estrany. El funcionament del cos humà no sempre és el mateix i és normal que faci petits canvis. En funció de l'activitat física que fem, dels canvis hormonals, de la temperatura, de si estem més avorrits o més actius, de si tenim o ens ha de venir la regla (en les noies, clar), etc, el nostre cos ens demana més aliment o menys.
El que és important és que en la mida del possible intentem seguir una dieta equilibrada i com tu dius, fer els 5 àpats al dia (o 4 perquè si ens aixequem tard pel matí, només esmorzem una vegada). Si tenim gana hem de menjar, ja que quedar-nos amb gana no és recomanable en gent de la vostra edat que esteu en ple desenvolupament.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano