Insomni + Maltractament
Des d'abans de Setmana Santa pateixo insomni gràcies a els grans problemes familiars que pateixo a casa...
Intento dormir tot el que puc, el màxim d'hores que dormo per dia son 6...
¿Que puc fer per relaxar-me? He provat 1000 coses de respiració, medicació, herbes aromàtiques, etc. Però res ha servit...
A més faig un mini resum del que pasa a casa...
El meu pare arriba a casa entre les 23 i les 01, begut i sempre insulta a la meva familia. Ens ha arribat a pegar bastants cops i tinc l'ànima pel terra... Ara mateix s'estan separant i el meu pare cada vegada és mes agresiu...
¿Que podria fer per ajudar a me mare? ¿Com és podria tranquilitzar el ambient?
Mersi per l'ajuda!
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la teva consulta!
Ets molt valenta, Lau. La situación que desrius és ben complicada i tu l’estàs vivint i amb ganes de superar-la. I això ens encanta.
El teu cos t’està donant senyals de que has d’estar millor ç8amb l’insmoni) i el que pots fer és intentar seguint relaxant-te i mantenint-te al llit perqupe el cos descansi encara que no puguis dormir. Ho fas molt ben fet.
I suposo que ja heuposat mesures legals per la separació o heu parlar amb algún profesional del maltractament que hi ha per part del teu pare. Si no ho heu fet, demaneu ajuda: 016 és el telèfon per qui pateix violencia de gènere, per si la teva mare necesita més assessroament o el 900 900 120 per a dones en situación de violencia. I per a tu, podries trucar al 116 111 (per demanar assessorament, és el telèfon d’Infancia respon que també és per a adolescents)
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81