MARIHUANA(continuació del correu de l'altre vegada)
Hola, sóc la noia a que a l'altre consulta va explicar que la marihuana l'havia sentat malament i com vau dir que si seguia sentint coses rares podia tornar a escriure aqui estic un altre cop
Des que us vaig escriure aquests atacs de sentir que la vida no és real han seguit; però hi ha moments els que estic distreta i gairebe no noto res i moments als que em sento molt distant de la vida i m'espanto molt perquè penso que en qualsevol moment desapareixeré i em sento molt insegura, com si no tingués suport de ningú, ni dels meus pares, perquè quan aquestes sensacions s'accentuen estic molt lluny d'ells i començo a tremolar.
Miro molta informació a Internet, crec que tinc despersonalització i desrealització perquè he estat llegint blogs i hi ha casos de gent a la qual li ha passat el mateix i sent el mateix, però crec que no m'ajuda gens buscar informació perquè m'espanto i angoixo i això fa que la sensació de irrealitat i de por sigui més potent. Fins i tot em penso que estic a punt de tornar-me esquizofrenica, psicotica o de morir-me
Li he dit als meus pares que em portin a algun lloc, al metge o a un psiquiàtric, però no em fan gaire cas perquè quan tinc por encara que tingui ganes de xisclar intento relaxar-me perquè si els dic alguna una cosa encara em poso més nerviosa i dóna com a resultat que no creuen que ho passi tan malament ni que això sigui per tant. Em diuen que això em passa per fumar, que no ho torni a fer i ja està, i no li donen cap tipus d'importància, i quan els dic d'anar al metge s'ho prenen a broma o diuen que perquè hagi sigut irresponsable no ho deixaran tot per anar al metge. No sé què fer !! Fins a septembre dubto molt que em portin a cap lloc!
Laura Medrano

Hola Marina,
Em sap molt greu que et trobis així i que t'afectés tant fumar aquells dos dies. El que és cert és que no has de buscar informació a Internet ja que només aconseguiràs posar-te més nerviosa i espantar-te més del compte. Dius que creus que potser tens despersonalització o disrealització, però aquests símptomes només els pot diagnosticar un psicòleg o psiquiatra especialitzat, així que el nostre consell és que no busquis més a Internet i esperis a que et visiti un metge.
Intenta no pensar-hi massa i centra't en gaudir de l'estiu i en relaxar-te. Si els teus pares creuen que això que et passa no és important, confia en ells i tingues paciència uns dies més. Si et continua passant, parla amb ells una altra vegada i explica'ls-hi detalladament tot el que et passa des del dia que vas fumar porros. Si ets capaç d'explicar als pares tots els sentiments i sensacions estranyes que tens, segur que et prenen més en serio, però si et diuen que al setembre ja anireu al metge, has de tenir paciència i intentar relaxar-te.
A nosaltres ens tens aquí pel que necessitis!
Un petó.
Laura Medrano