Un kilo
Hola, m'agradria saber si un kilo de més es nota, és a dir, jo normalment peso igual, ja que practico esport i menjo menjar sa. Fa dies que estic menjant molt malament i cada dia per a brenar menjo algun dolç i això ha provocat que augmentes un kilo. La meva pregunta és si un kilo es nota a la vista dels altres
Laura Medrano

Hola Pecesitos!!
No et preocupis gens! Oscil·lar un o dos quilos amunt o avall és totalment normal i a moltes persones els hi passa, però no ens en enterem perquè no estem tot el dia sobre la bàscula. Pots estar tranquil·la que a la vista dels altres no es nota gens.
Durant l'estiu és normal que mengem una mica més de dolços, però si que és cert que hauries de procurar combinar els berenars i menjar dolços algun dia però també fer alguna peça o suc de fruita, un entrepà, fruits secs, un iogurt... D'aquesta forma no abandonaràs la dieta equilibrada que tots els metges recomanen que fem.
Una abraçada!
Laura Medrano