SEMPRE TINC GANA
Holaa, resulta que fa unes setmanes que sempre tinc gana, menjo i segueixo tingent gana, sóc una noia bastant prima, peso aprox. 45 kilos i hem fa por engraixarme pero me estat pesant i peso com sempre, varia d'un kilo com a molt pero la qüestio es que si quan tinc gana, hauria de menjar, o no, gràcies i petons!
Laura Medrano

Hola racheeel!!
El cos humà és savi i es regula automàticament. Pot ser que ara estiguis passant per una època on tens més gana per molts motius: perquè estàs contenta i relaxada, perquè estàs avorrida, perquè estàs més activa físicament, perquè tens o t'ha de venir la regla... Hi ha molts motius pels quals ara potser tens més gana de l'habitual, però no t'has de preocupar per això. Si tens gana, menja. Això si, combina els aliments que menges per a seguir fent una dieta equilibrada. Per exemple si et ve gana a mig mati o a mitja tarda, pots combinar diferents tipus d'aliment i intentar incloure sempre una peça de fruita o fruits secs.
No et preocupis gaire per això i gaudeix de l'estiu!
Un petó,
Laura Medrano