SÚPER CONFUSA
Hola a tots guapos!
La meva consulta és que tinc 13 anys, i estic enamorada d'en amic del meu cosí que té 18 anys... :(
Tothom diu que l'oblidi però és que m'é impossible!! L'estimo, a més a més, hem parlat 2 o 3 coops i és super majoo, no el vull oblidar... però si tots em diuen que si... bua, ja no ser què feeer!! AJUDA URGENT SISPLAAU! :( :( :( :(
Elena Crespi

Laura,
Gràcies per la teva consulta!
No deixis que els altres et diguin elq ue has de fer.
É scert, hi ha una diferència d'edat molt important però tu sents el que tu sents i això no es pot evitar.
Que ell sigui molt majo no vol dir que també s'hagi enamorat de tu i aquest és l'ingredient principal perquè hi pugui haver alguna cosa: que tu sentis alguna cosa per ell i ell per tu.
Si veus que ell no sent res més per tu, és llavors quan has de valorar l'oblidar-lo i no encallar-te aquí.
De moment, gaudeix del que sents i si veus que pateixes més que no pas gaudeixes, llavors planteja't que no és positiu està penjada d'ell.
gràcies!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81