vull engordar
Hola, tinc 15 anys, tothom em diu que estic massa prima, reconec que peso 39 quilos i son pocs pero estic cansada que m'ho diguin, no faig esport i menjo saludable que puc fer per engordar-me
Laura Medrano

Hola!!
Tens raó que ets una noia prima, però si portes una alimentació correcte i un bon estil de vida, és perquè la teva constitució física és així i perquè el teu cos encara s'ha d'acabar de desenvolupar. No tinguis pressa per tenir un cos de dona.
Vivim en una societat on tothom s'atreveix a opinar sobre el cos dels demés sense tenir en consideració com aquests comentaris poden acabar afectant a l'autoestima de l'altre. No es tracta de que intentis fer alguna cosa per pujar de pes "pels comentaris que et fa l'altre gent", sinó que aprenguis a acceptar el teu cos i a estimar-te. Tot i així, consulta-ho al teu metge o metgessa per a que valorin donar-te algun tipus de suplement o reorganitzar-te la forma en què menges.
Si que vull aprofitar per comentar-te que tot i que siguis una noia prima, has de fer esport igualment. Tenir una vida activa és important per a sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i a més ens ajuda a tenir els músculs tonificats, a tenir una millor circulació i a estar de més bon humor. Tot són avantatges!
Una abraçada!
Laura Medrano