Estic preocupada
Hola!
Sóc una nena de 13 anys que pesa 55kg i medeix 1'56. De cames sóc bastant grassa i no tinc ventre pla, pò es pot acceptar. Estic molt preocupada perquè totes les meves companyes de classe estan molt primes i jo, encara que no em considero grassa, no estic igual que elles. Acabant, crec que estic començant a tenir anorèxia, menjo menys i em sap greu menjar. Necessito ajuda
Gràcies!
Laura Medrano

Hola!
Ja sabem que és difícil, però el millor és no comparar-nos amb les nostres amigues, ja que sempre trobarem virtuts en elles i defectes en nosaltres mateixes. Es tracta, com tu dius, d'acceptar-nos tal i com som i aprendre a veure les coses boniques que tenim.
Dius que potser estàs començant a patir anorèxia, però no ens expliques gaire detall de per què ho penses. De totes formes, l'anorèxia nerviosa és una malaltia greu que comença quan la persona s'obsessiona en voler perdre pes i redueix la quantitat de menjar. Si penses que això t'està passant, la nostra recomanació és que ho parlis a casa amb els pares (o amb alguna persona major d'edat) i que aneu al metge per a descartar-ho o confirmar-ho... Quan més ràpid puguis començar un tractament, millor.
Si ens vols tornar a escriure i explicar com et sents, les pors que tens, inseguretats, etc Aquí estem!!
Una abraçada!
Laura Medrano