Massa provocativa?
Bona nit,
el motiu de la meva consultaa són les opinions del meu novio sobre la meva manera de vestir ja que em tenen preocupada. Segons ell, els meus escots són exagerats i no es sent còmode si va amb mi pel carrer i nota que algún noi em mira. Em demana que no porti escot i em pugi les samarretes. Jo li vaig explicar que en cap moment em vestia ni per ell ni per ningú, sino per mi mateixa i perquè així em sento a gust, i ell sembla que ho accepta però m'ha dit que quan es senti incòmode perquè porto escot no em mirarà a la cara. Aparentment sembla una tonteria però des de que ho vam parlar quan vaig de compres vaig més amb compte amb les samarretes i penso en si li agradaran a ell...
Què hauria de fer? Parlo amb ell i li dic que no l'entenc? Em segueixo vestint a la meva manera per molt que li molesti?
Gràcies
Elena Crespi

Hola Anna!
Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquesta situació ja que pot ser l’inici de quelcom més gran i això ens ajudarà a donar un cop de mà a moltes d’altres noies i també a tu.
El que t’està començant a passar té un nom molt clar: violència de gènere. Per tant, ja pota anar amb molt de compte.
Aquest és un dels primers petits passos que poden conduir a una relació molt més tòxica i dolenta per a tu. Per tant, estigues alerta.
Possiblement la teva parella no ho fa amb mala intenció però no és excusa. Evidentment tu tens dret a anar vestida com tu vulguis, com et sentis còmode i com t’agradis. Per tant, no deixis mai de ser tu i de fer el que tu realment vols. El teu cos és teu i no de la seva propietat. Ell no pot dir-te com vestir i com no vestir.
Creiem que és molt important que parlis amb ell i que li expliquis que el que ell està fent és intentar dominar i controlar una cosa que és teva.
I si no ho entén, hauràs de valorar si realment vols estar amb una persona així.
Ànims! Ets una valenta!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81