Pantalons "Pitillo"
Hola Elena, t'escric aquesta consulta en aquest apartat perquè no se on preguntar-ho exactament... Des de fa molts anys no aguanto els pantalons estil "pitillo", quan me'ls poso començo a suar, em piquen els cames i em sento molt incòmode, el que fa que acabi treien-me'ls al cap de poca estona. No he sabut mai perquè em passa, he intentat escalfar-los abans de posar-me'ls, he provat diferents materials... però sempre em passa el mateix! He buscat per internet i no he pogut trobat gaire cosa, si poguessis ajudar-me a trobar algun remei t'estaria molt agraïda, ja que estic cansada de portar sempre els pantalons "acampanats" o "rectes", tota l'ajuda que em puguis donar serà molt útil.
Un petó.
InterPersonal

Hola! Suposo que ja saps que aquest no és precisament el nostre tema, per tant tampoc puc assegurar-te que et pugui ajudar, ja que no sé ben bé que respondre't. De totes maneres, ho intentaré. El primer que jo faria és visitar un dermatòleg per descartar que tinguis algun tipus d'al·lèrgia o de problema a la pell, ja que pot ser que et piqui perquè sues o bé que et piqui per algun tipus de reacció al·lèrgica. També estaria bé saber quin tipus de depilació utilitzes si és que et depiles, per poder descartar que haguessis agafat algun tipus d'infecció a la pell. Pel demès, no sabria què més aconsellar-te, potser podries provar de posar-te unes mitges a sota o mirar si tot això també et passa quan portes mitges o leggins.
Segur que ho acabaràs descobrint!
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat