Siusplau, necesito ajuda.
Hola, últimament em trobo bastant malament ja que aquests dies casi no menjo o dormo. Em trobo fatal i to tinc forces per a fer res. Els meus pares s'estan començant a preocupar molt i m'obliguen a menjar encara que jo segueixo sense fer-ho. No es questió de baixar pes ja que crec que deixar de menjar per aprimar-te es una estupidesa tot i que sense volguer-ho he baixat moltíssim de pes. Menjant només una galeta ja m'atipo i amb un tall de xocolata m'empatxo. Sé que es un problema greu pero no puc menjar, cada vegada que menjo alguna cosa sento que si menjo més la meva panxa acabará explotant. Els meus pares m'han dit que segurament em portaríen al metge ja que he aprimat tant que s'em veuen les costelles. Siusplau, necesito ajuda.
Laura Medrano

Hola Sythe,
Em sap molt greu que et sentis així i que tinguis aquest tipus de pensaments i de malestar. La veritat és que els teus pares tenen motius per estar preocupats per tu, i cal saber què és el que fa que no tinguis gana i que t'atipis tant ràpid... Pot ser un virus o alguna cosa mèdica o bé pot ser que sense saber-ne ben bé el motiu, el teu cap t'envii missatges que et fan pensar coses com que si menges la teva panxa explotarà.
El nostre consell és que confiis en els pares, que segur que volen el millor per tu i que accedeixis a anar al metge i a que professionals puguin ajudar-te a trobar-te millor. Suposo que has sentit a parlar dels trastorns alimentaris i és important poder veure si és això el que t'està passant per posar-hi remei el més aviat possible.
Molts ànims i una abraçada! Pots tornar-nos a escriure pel que necessitis.
Laura Medrano