Vaig a destemps...
Fa molt de temps que m'agradava un noi i ens vam liar, vam intentar sortir pro no vam durar gaire, a mi hem continuava agradant pero ja no era res. Llavors aquest estiu un ne molt guapo em va demanar sortir, pro jo li vaig dir que no, perque em sentia malament si sortia amb un nen que no m'agradava i no li volia fer mal. Pro ara que momes som amics hem sembla que m'agrada i nose que fer, perque ara l'altre nen amb el que vaig tenir algo em torna a tontejar. Estic feta un lio, ajudeu-me plsss!
Elena Crespi

Hola EBP!
Primer de tot, gràcies per la confiança!
Et recomanemq ue esperia i que deixis que el temps i anar coneixent més a aquests nois et vagin ajudant a posar a lloc els teus sentiments.
De vegades, quan diem que no a algú a qui li agradàvem se’ns desperten sentiments que podrien confondre’ns. I aquests sentiments no impliquen que realment t’agradi aquesta persona, senzillament són sentiments de confusió, de que estem dient que no a algú i això pot tocar la nostra autoestima, que ens pot fer pena aquesta persona també...
Per tant, espera i no facis cap pas fins que no estiguis completament segura del que sents.
Gràcies!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81