MARIHUANA URGENT
No sé si aquest consultori està fet per a aquest tipus de coses però és que estic molt espantada i no sé què més fer. Tinc 15 anys i farà voltant d'un mes que em vaig fumar un porro molt fort i em va donar un atac de pànic o pel que he llegit de despersonalització i desrealització: no sabia qui era, tot semblava un somni, pensava que el que m'estava passant era que havia tingut un accident de cotxe i estava en la fase que ve abans de la mort...Aquests efectes em van durar unes 3 o 4 hores i l'endemà ja estava bé.
El problema és que el Dimecres, farà ja tres dies, em van donar ganes de tornar a fumar i com vaig pensar que això de l'altra vegada m'havia passat perquè era principiant i perquè m'havia fet l'embolic jo soleta vaig quedar amb un amic i vaig tornar a fumar, menys però vaig tornar. El cas és que em va tornar a passar exactament el mateix i com és lògic em vaig espantar molt, la diferència és que com he dit això va passar dimecres i avui estem a dissabte i la sensació que la vida no és real i d'ansietat encara no s'han anat i no sembla que vagi a millor.
He llegit a Internet de gent que s'ha quedat així per sempre i l'han hagut de medicar i estic molt espantada. L'hi he dit ja als meus pares i m'han dit que esperi, que em passarà, però jo no estic tan segura.
Tinc clar que si surto d'aquesta no tornaré a fumar porros, però és que tinc els meus dubtes sobre si me'n sortiré i a part és el mateix que vaig dir l'última vegada i ho vaig tornar a fer. Aquesta sensació és horrible i no se la desitjo a ningú, estic molt desesperada.
Moltes gràcies per l'atenció.
Laura Medrano

Hola!!
Espero que ja estiguis bé, però per tot el que t'ha passat amb la marihuana el nostre consell és que no tornis a provar-ho, ja que està claríssim que et senta malament i pot acabar afectant-te greument a la teva salut.
Tens raó que hi ha persones que per culpa de les drogues acaben desenvolupant malalties mentals, però esperem que no sigui el teu cas. T'aconsello que si encara avui segueixes amb aquesta espècie d'al·lucinacions i de sensació rara aneu al metge per a que et facin algun tipus d'anàlisi i puguin ajudar-te a trobar-te bé. Explica-ho als pares, segurament si veuen que estàs espantada i arrepentida no et renyaran molt i podran acompanyar-te a que et visiti un metge.
Si aquesta sensació rara ja no la tens (espero que sigui així), plantejat seriosament prendre mesures i mai més tornar a consumir cap droga, ja que això són avisos que et teu cos t'està fent. També pots explicar-ho a algun amic/a de confiança perquè si algun dia et tornen a venir ganes de fumar, que et recordin el què t'ha passat i així tinguis menys temptacions de fer-ho.
Espero que ja estiguis bé i que simplement hagi quedat en un ensurt. Si vols t'agrairem que ens tornis a escriure explicant-nos com estàs ara que ja han passat uns dies.
Una abraçada,
Laura Medrano