no se que puc fer
Mira, t'explico la meva historia i aveure si em podries ajudar...
La qüestió és que jo soc una noia una mica passada del pes ideal, no em veig gorda gorda però si se que em sobra i podria aprimar-me per veure'm millor. La cosa és que totes les meves amigues són més primes i doncs lliguen (no és per comparar perque se que tothom és diferent) però veig que cap noi mai es fixa amb mi i amb 17 anys mai m'he liat ni he estat amb ningú. Estic una mica aburrida d'aquest tema perquè em veig fins la eternitat més sola que la una. No se que fer, tinc ganes de sentir-me estimada per algú i veig que mai arriba el moment. Quin consell em dones?
gràcies!
Elena Crespi

Hola Ivet23!
Gràcies per la confiança!
El consell que et donaríem seria que comencessis a respectar-te i a agradar-te una mica més a tu mateixa. I que no vulguis tenir pressa per embolica-rte amb algú perquè les presses et poden fer escollir malament.
Que amb 17 anys no hagis estat mai amb ningú no vol dir res. Hi ha qui comença abans i hi ha qui comença més tard. I això no és ni millor ni pitjor. Potser el que val la pena és escollir bé quan arribi l’oportunitat i potser, fins ara, no ha aparegut ningú que complís els requisits necessaris perquè hi anessis o perquè pogués estar amb tu.
Sabem que la paciència no la venen enlloc, però és necessari que no tinguis pressa, que et tranquil·litzis i que, quan arribi el moment, ho facis perquè realment vols i t’enrotllis amb algú que realment t’agradi que no pas que ho facis amb el primer que passa per poder pensar que ja ho has fet.
Gràcies!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81