Estic farta del novio de la meva mare!
Ya fa casi 3 anys que es va vanir a viuere i cada vegada hem cau mes malament, es creu que ya a agafat confiança, i no es aixi com ell creu, cada vegada hem diu que soc una mentidera, que sempre estic mentint, i siempre es fica a les meves coses i hem diu el que tinc que fer,hem contradiu el que dic, per exemple el altre dia li vaig dit que era un pesat per que no paraba de manarme coses i hem va dir que jo era la pesada i fins i tot ha arribat a un punt que hem va insultar,hem va dir "para tonto yo? Flipas para la tonta estas tu"
Pero...no se com dirli a la meva mare que hem cau malament per que tinc molta por a la meva mare...penso que hem cridara o em pegara i si soc una mentidera es per que tambe tic por de dir la veritat, i ademes la meva mare nomes es fixa amb mi quan s'enfaden i despres hem deixa de costat i jo nomes vull estar amb ella com abans, les dos juntes, sense que ningu es ficara...😢
Que puc fer?
Gracies per la vostra atencio☺
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per la confiança, la situació que estàs vivint no és gens senzilla i ho deus estar passant molt malament.
Et proposem dues coses:
-Primer: que intentis començar a millorar la relació amb la teva mare per a tenir-hi més bon rotllo, sentis que està al teu costat i tu al seu i et comenci a escoltar...
-Segon: quan vegis que teniu més confiança, que esteu millor juntes i que ha millorat la vostra relació, comença a explicar-li com et sents, mica en mica. No cal que li diguis tot de cop, explica-li que et sap greu però que no acabes d’estar còmode amb la seva parella, més endavant comenta-li alguna cosa de les que ell t’ha dit o fet...
i així no li diràs tot de cop i ara, sinó que li diràs quan ja estigueu una mica més bé juntes.
De totes maneres, no serà fàcil perquè li diràs quelcom que segurament a ta mare no li agradarà però sé que ets valenta.
Endavant!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81