Entre dos nois
Hola,
Sóc una noia de 16 anys, tinc novio, però aquest estiu he anat 15 dies a fer un curs i he conegut un noi molt simpàtic, rialler i proper, en resum, que m'he enamorat d'ell i li he ficat les "banyes" al meu novio. Passada aquesta estada els dos ho voliem continuar però vivim molt lluny per mantenir una relació, en tornar pensava que ja s'havia acabat i que continuaria igual amb el meu novio però la relació amb el meu novio (que viu al costat del meu poble) s'ha apagat una mica, en canvi amb el noi quee vaig coneixer cada dia ens portem millor, tot i estar a distancia.
Què puc fer? Tinc un cacau al cap
Gràcies
Elena Crespi

Hola jomateixa!
Gràcies per la confiança!
Si tens un cacau al cap, espera't a decidir res... perquè cuán estàs embolicada no prendràs cap decisió bona.
ÉS normal que s'hagi apagar una mica el que sents per la teva parella perquè s'ha encès per algú altre... Ara ve una època de reflexió en la que hauràs de prendre responsabilitats pel que ha passar i hauràs de pensar realment amb qui vols estar dels dos. És una decisió molt seriosa però és molt important.
El que está clar és que hi ha una opció que és la més perillosa: la de seguir enganyant a la teva parella. Això no seria una opció positiva per ell ni per tu...
Cuida't!
eLena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81