Nose el que vull
Holaa
Fa temps que volia escriure pero no em veia capàs de poder fer-ho, fins que una amiga m'ho a aconsellat ja que els consells que demanava no em servien per res.
Bueno el que em pasa tractade que nose el que vull, estic masa confosa (tema nois). La confusio tracta am 4 nois diferents.
El primer de tot és amb un ex de una amiga que ella ja no vol res i bueno doncs tot va començar amb la tipica bromade dir-li que m'agradava però que en cert moment era veritat i va resulta que jo a ell també pero esque ara no estic del tot segura i ell vol arribar a tenir algo amb mi.
El segon es un amic on sempre que ens retrobem estem super bé i l'any pasat casi arribem a tenir algo pero no, la cosa esta en que quan el vec en el moment que esta m'agrada esta amb ell i una nit amb amics vam dormir junts però no va pasar re i es veu que ell m'enviava indirectes i no les vai pillar i bueno diu que no pasaria res si ens liesim.
El tercer es el meu ex amb el que he sigut bastant cabrona amb ell durant tot l'any i ell sempre m'ha perdonat i bueno ho vam deixar i ell vol torna i jo estic confosa perquè nose el que vull amb ell realment perquè no el vec amb una altra noia però tampoc tornan amb mi.
El quart es un amic que me'l va presentar una amiga per el que vai estar pillada i bastant per ell durant tres mesos però el veia poquisiim i es queda curt, pero ara els sentiments capa ell els torno a sentir, però mai he deixat de saber d'ell desde que el vaig coneixer però potse ell ja no sent el que sento jo i nose si arriesgarme i dir-li algo o deixar-ho pasar per tonta i haber-lo perdut.
siusplaaaau necessito cosell de com sortir d'aquesta confusio!!
Petooons
Elena Crespi

Hola anonimeta!
4 nois! tela!
De fet, l'única cosa que et permetrà fer una bona elecció és que escoltis el que tu realment sent. Ara pots posar un temps de prova per anar-los coneixent millor i has de descobrir dues coses:
-Quin et fa sentir més coses
-Quin et convé
i ha de coincidir que el mateix noi tingui les dues coses. Una parella sempre ens ha de fer sentir moltes coses i ens ha de convenir. Si ens enamorem d'algú que no ens convé... no anirem bé i si anem amb algú perquè ens convé però no ens fa sentir res... tampoc!
o sigue que a buscar el noi que tingui ambos ingredients!
eLena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81