Influencer
hola volia fer-te una consulta mira amb mi m'agrada molt el tema dels blogs de moda i tot això però no se m'ocurreix per on començar ni nom artístic, i vull ser una influencer que tingui molt d'èxit i tot això, de referent tinc a la dulceida que m'agrada molt el seu estil, i a part que em dona envidia els blogs que tenen exit i jo vaig obrir un blog però no sabia com portar-lo i llavors el vaig tancar es deia con la moda en los tacones però no se jaja i m'agradaría ser una influencer amb molts de seguidors. Però de nom artístic no se m'ocurreix res.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!
És fantàstic que tinguis el teu somni, però per triomfar abans hi ha d'haver una cosa molt important: que disfrutis fent el que fas!
Segurament la Dulceida - ni altres influencers - van començar pensant que arribarien on han arribat. Simplement ells es van dedicar a fer el que els agradava fer: comentar moda, fer vídeos....
Per tant, redueix les teves expectatives i centra't únicament en disfrutar de la moda, en fer les teves aportacions, els teus comentaris, les teves crítiques. Per portar un blog cal ser molt constant i implica un esforç. Agafa el calendari i marca els dies que hauries de publicar per mantenir-lo actiu. Aprofita les xarxes socials per fer promoció del teu blog i deixa que la gent del teu voltant opini (així podràs millorar!).
Finalment, trobar un nom artístic no és tan fàcil.... busca alguna relació amb el teu nom real, o algun nickname que hagis utilitzat en alguna xarxa, "neoyorkina de barna"... però no deixis que el nom t'encalli, d'acord?
Una abraçada i a disfrutar!!!
Laia Sala