Ajuuudaaa per favor!!
Hola adolescents.cat!
Vaig a explicar-vos el meu problema, m'agrada moltissim un tio, pero el problema es que te 12 anys mes que jo, per tant podria dir-li "home" enlloc de tio. M'agradaria que em poguessiu dir com aparentar mes edat de la que tinc per poder agradar-li, ja que per dins penso que soc bastant madura, pero per fora semblo que soc mes petita del que realment soc. Se que no hauria de intentar canviar, i molt manco per un home, pero es molt important per a mi i a mes els consells que em pogueu donar no em serviran nomes per aixo, sino per a mi en general perque ja estic cansada de semblar una nena petita.
Gràcies per adelantat, espero que em pogueu ajudar, es molt important per mi.
Pd: perdo per les faltes!
InterPersonal

Hola Marga,
Gràcies per escriure'ns. El que dius és molt important: no has d'intentar canviar mai per agradar a una altra persona!
Els canvis han de venir de nosaltres mateixos, perquè sinó només estem fent un paper, és com si ens poséssim una careta per actuar davant d'aquesta persona i no deixem que vegi qui som realment. I si no deixem que ens vegi com som realment, com podrem saber que s'ha enamorat de nosaltres i no de la nostra careta?
Sabem que no t'agradarà el que et direm, però no hi ha cap manera d'aparentar "més edat". Tots tenim un estil o una manera de fer. A vegades som més rígids i sempre anem dins la mateixa estètica i altres persones son més flexibles i combinen diferents estils. Has de trobar la roba o els complements que et facin sentir segura de tu mateixa. L'actitud que tenim davant la vida és el que realment atrau als altres, no ho oblidis ;)
Per altra banda, per què no proves de conèixer una mica més aquest home per comprovar si et continua agradant, si té els mateixos valors que tu, si esteu vivint el mateix moment vital.... Per contrastar de manera més real els teus sentiments cap a ell.
Una abraçada
Laia Sala