vam confunir l'amistat en algu mes
doncs que em vaig fer un amic farà 4 anys i els dos primers anys ens portavem super bé erem inseparables ens explicàvem tot, el tercer any comencem a tontejar a estimar-nos, a ser nuvis i jo li deixi perquè no era el mateix que al principi i abans de perdre l'amistat també ho vaig deixar, jo segueixo enamorada d'ell, però el problema està en que han passat 5 mesos que ho deixem i seguim sent amics encara que una mica més distants i el meu problema és que li segueixo estimant però el a mi no i no sé com puc oblidar-me i passar pagina si no vull deixar de habalr amb el perquè és molt bon amic
InterPersonal

Hola!
Potser abans de res hauries de saber exactament què sents per ell, no trobes? La línia entre l'amistat i l'amor és molt fina i a vegades es traspassa. Dóna't uns dies per saber si l'estimes com a un amic o bé tens ganes de tenir-hi una relació de parella. Una vegada sàpigues què et diu el teu cor, serà qüestió d'actuar:
- o bé et declares i li proposes una relació
- o bé assumiu tots dos que sou amics i que podeu tenir relacions amb altres persones.
Sigues honesta amb tu mateixa i busca allò que et farà feliç ;)
Una abraçada!
Laia Sala