Millor amic [03'💘] novies cabrejades i altres lios dels meus [🙈💚]
Hola,
Primer de tot gracies per aquest consultori, ajuda moltiisiim :)
Mira jo tinc un problemilla... Bueno 2 o 3 en realitat... Fa com dos o tres anys que vaig coneixer al meu millor amic i poc a poc m'he anat enamorant de ell... Pero te novia i clar, ara porten un any i mig amb la seva novia i jo li donava consells per qun estava malament amb ella i tal, i ultimament la seva novia es porta molt malament amb mi, i es perk em vaig enterar que una profe (si, una profe!!!) li va dir k el meu millor amic i jo estem sempre junts... I no em vull portar malament amb ella ni re ni tmp k senteri k a mi magrada ell!!! I no se com parlar aixo amb ella... Tambe havia pensat que quan acabi 4t lany que ve dirli al meu millor amick estic penjada de ell pero tambe em fa moltisima por la seva reacció
I despres que jo tot i estar penjada d ell he sortit amb altres nois i tal, pero cap mavia cridattant latenció com un, el problema es que jo soc de caldetes i ell de Rubí i clar...son casi 2 horez amb tren pero portem parlant desde fa 3 anys i es com el noi perfecte, mencanta i nose si seria realista pensar que quan vaigi a la uni com que anire a viure a barna tindira algo amb ell... I a mes estic feta un embolic perk ell estava de ruta amb el cau i jo sabia k no sabria dell res fins que no tornes pero va trucarme perk li havia "tomado prestado" el movil al seu cap per trucarme i va dirme que em trobava a faltar i que aquells dies no em podia treurem del cap ( tenibt en compte k per fer aixo es va apendre el meu numero de memoria i se la va jugar molt)
En resum:
1) com li dic a la novia del meu millor amic que no vull res amb ell i que de veritat no volverá a tontejar amb ell ni molt menys (encara que si que estupic penjada de ell, pero obviament aixo no li puc dir :v)
2) li dic al meu millor amic que estic penjada dell encara que em faci mooooolta por? Quan li dic? Com?
3) hauria de seguir emocionantme amb lu del noi de rubí?
Moltiisimes gracies!!!💘 sou els millors
InterPersonal

Hola!
Moltes gràcies pel resum! Intentarem respondre't les teves consultes:
1 i 2) Abans de parlar amb la nòvia has de decidir què vols amb el teu amic. Si vols declarar-te, fes-ho! Però si vols oblidar-ho, intenta posar distància i deixar d'estar amb ell tan sovint. Sabem que és difícil, però has de ser honesta amb tu mateixa i decidir si apostes per tenir una amistat amb ell (i per tant, intentes oblidar-lo) o si vols anar més enllà i et declares. Un cop hagis decidit què vols, podràs saber si parles amb la seva xicota (per dir-li que no tens cap intenció amb la seva parella) o parles directament amb ell per exposar-li els teus sentiments.
Sigues més clara amb els teus sentiments, t'anirà millor!
3) amb el noi de Rubí sembla que hi ha una bona connexió, però heu de decidir si realment voleu esperar que tots dos aneu a la universitat (quant temps falta per això?), si voleu una relació a distància (cal posar molt clares les condicions) o si prefereixes deixar-ho com una amistat "especial" però sense el compromís de parella.
Sabem que totes les decisions impliquen algun risc, però toca assumir-ho!
Ets una noia molt intrèpida, així que segur que prendràs la decisió que més et convingui! ;)
Una abraçada
Laia Sala