És tan fàcil oblidar a una persona
Vaig conèxer a un noi però lo únic que feiem era parlar per whatsapp. Desde el primer dia era monísim, em deia que li agradava i m'enviava cors. Jo no el coneixia però m'agradava molt. Parlàvem tots els dies a totes hores i m'encantava parlar amb ell era simpàtic i amable i em feia riure desprès d'un dia de merda. Però vam començar a parlar cada cop menys fins que un dia vam deixar de parlar. Després d'un temps vam tornar a parlar però ell va dir que li agradava una altre. És tan fàcil ovlidar-ho? Perquè per a mi no ho és...
InterPersonal

Hola Clariuska,
Ens sap greu que estiguis vivint aquesta situació. A vegades no podem controlar el que sent l'altra persona i això ens pot fer mal... Potser no estàveu vivint el mateix moment....
Ell ha sigut prou sincer amb tu com per dir-te que li agrada una altra persona, així que hauràs de començar a passar pàgina, encara que faci mal. Com oblidar una persona?
Doncs posant distància. Distància física i també virtual. Potser estaràs un temps que hi pensaràs, però centra't en tu mateixa i en fer coses que et facin feliç i veuràs com mica en mica deixarà de tenir tanta importància a la teva vida.
Una abraçada!
Laia Sala