no hi ha qui l'entengui!
Tinc un problema amb un noi. Portem un temps tontejant, per les converses sembla que estiguem sortint i quan estem junts els dos ens posem supernerviosos. Però hi ha un greu problema, ell té novia. M'ha dit que té problemes amb ella i que la vol deixar però que no sap com. El que pasa és que ja no se si creure-m'ho o no.
L'altre dia em va dir que li agrado molt i tot això, però ara passa de mi i no se ni perquè.
No hi ha qui entengui a aquest noi i jo ja no se que fer...
InterPersonal

Hola albamg. Sóc l'Assumpta.
Veig que ell no s'acaba de decidir: li agrades però altra banda no fa el pas de deixar a la seva nòvia. Crec que davant d'aquesta indecisió seva (en el fons el problema el té ell), tu has de poder fer alguna cosa, perquè també t'afecta a tu. Penso que per dignitat i respecte a tu mateixa no pots estar en aquesta situació tant ambivalent durant molt temps, esperant a que ell es decideixi, ja que això et farà sentir malament tal i com expliques. La paciència té un límit. Així que...posa les cartes sobre la taula i mou fitxa tu. Ja m'entens...
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat