Les vacances
Hola, us volia fer una consulta, perquè ja estem a l'estiu i moltes amigues meves s'han anat de vacances i no se que fer. No tinc moltes amigues, així que aquests dies d'estiu no se que fer. A més, fa un temps vaig anar de vacances i no vaig ser capaç de fer nous amics, per la meva timidesa. Sóc massa timida i m'agradaria ser més oberta per fer més amics i passar-m'ho bé aquest estiu! A part d'això, em podrieu donar idees de que fer aquestes vacances.
Gracies,
InterPersonal

Hola!
Durant les vacances és molt habitual que passi això que expliques! Durant l'any ja tenim el nostre cercle d'amistats on ens hi trobem bé. Però quan arriben les vacances... és possible que no coincidim i sentim que ens quedem una mica més "penjats".
Una manera de fer amics nous és a través de les activitats. Fan algun curset d'estiu al teu poble? A vegades hi ha esplais o punts joves que munten activitats d'estiu com gimncanes, cursets de cuina, festes.... per què no ho proves? Segurament al principi tindràs vergonya, però mica en mica agafaràs confiança.
Altres coses que pots fer aquest estiu poden ser decorar la teva habitació, fer algun collage de fotos de la família o els amics, anar a la piscina, llegir algun llibre, quedar amb els teus cosins... pensa en coses que t'agraden i que no pots fer durant l'any.
Una abraçada!
Laia Sala