Somni impossible?
Holaaa! Sóc una noia de 17 anys amb uns somni impossible. El cas és que em fa vergonya dir-ho però M'ENCANTA cantar, em passaria el dia cantant. Estic tot el dia mirant covers per internet i pensant... pff, que feliç seria si jo pugués fer això, o si jo tingués aquesta veu... perquè el problema esque no en tinc ni idea, ni tinc bona veu, però és l'únic que desitjo. Em sento tant bé mentre ho faig tot i no fer-ho bé, que no m'imagino lo bé que em sentiria si en sabés... mentre canto em sento feliç, és una manera que tinc d'expressar-me, tot i que només ho faig quan estic sola a casa per vergonya. El meu somni seria tenir bona veu i saber cantar, però no he nascut amb cap dels dos dons. Potser hauria de deixar-ho córrer i oblidar-me'n del tot? Perquè he pensat en apuntar-me en una escola de cant, però els meus pares no és que tinguin massa diners i estan en una situació complicada,per tant no m'ho podrien pagar (ho sé segur) i també em fa vergonya dir-los-ho perquè és realment graciós que una persona amb la meva veu se senti atreta per això.
Voldria saber si puc aprendre a cantar per internet, amb alguns exercicis o alguns mètodes que hi ha per la xarxa...sé que és difícil... però seria la única manera.
És possible, o ho deixo córrer i ho deixo com un somni simplement impossible?
Moltíssimmees gràciees pel consell!!!
InterPersonal

Hola!
Crec que estàs confonent les coses: és fantàstic que t'agradi cantar, que tinguis ganes de cantar tot el dia i que sigui una manera d'expressar-te! Els éssers humans hem inventat l'art com a forma d'expressió de sentiments i és una cosa preciosa. Quan cantem, ballem, escrivim, pintem... i ho fem perquè ho sentim així, no importa si ho fem bé o no, es tracta de deixar anar el nostre món emocional. Així que no deixis mai de cantar!
Per altra banda, si el que vols és aprendre professionalment tècniques de cant, potser seria bo que fessis algunes classes o tinguessis alguna formació més específica. Desconeixem si existeixen vídeos per internet on ho expliquin, però potser hauries de perdre una mica la vergonya i comentar a casa que t'agrada aquest món. A veure com reaccionen els teus pares... L'opció d'internet sempre la tens, però tu també pots intentar treballar d'alguna cosa per pagar-te les classes, no? com ho veus? Si el teu somni és aprendre a cantar, buscar la manera! ;)
Una abraçada!
Laia Sala