M'estic enamorant del meu millor amic?
Tinc 13 anys, i fa anys que conec al meu millor amic, i ja ens hem enamorat més d'un cop, i ell a mi sempre m'ha atret físicament, mai ha deixat de fer-ho, però fa uns dies hem va dir que estava liat amb una noia, i hem vaig oposar gelosa sincerament, només el fet de pensar que es pot enamorar d'ella hem fa posar-me trista, i per evitar que hem fes mal li vaig dir que m'oblides, ell hem va dir que portava dies malament perquè jo m'havia enfadat. No se que fer, si m'apropo hem tornsaré a enamorar i hem farà mal, i sino el perdre com amic per sempre, ajuda siusplau.
Un petó i gràcies adolecents<3
InterPersonal

Hola Pauleta,
Potser el més important és que tu tinguis clar què sents per ell, no? És amistat? atracció física? enamorament?
Un cop tinguis clars els teus sentiments cap ell, llavors hauràs de decidir si l'hi expliques o no. Has de valorar el que et farà menys mal. Amagar els nostres sentiments és molt dur i sovint hi ha molt patiment al darrera. Estàs segura que vols fer veure que només sou amics? O prefereixes explicar-li què sents per ell i esperar la seva reacció?
No podem endevinar què farà ell, però potser et sentiràs més tranquil·la si obres el teu cor i assumeixes que potser la vostra amistat pot canviar. I una cosa: si la vostra amistat és forta, no pateixis que tard o d'hora tornareu a recuperar-la ;)
Una abraçada!
Laia Sala