Ajuda siusplau indecisa (HPSH per enrecordarme)
Primer gracies per seguir responent les nostres preguntes i resolent els nostres dubtes amb el consultori, ens ajudeu molt.
Mireu tinc 15 anys i fa 4 o 5 que m'agrada un noi. Anem al mateix extraescolar i som amics.
Al principi de que m'agrades tothom deia que feiem molt bona parella i que semblaba que el sentiment era mutuo (es a dir que a ell tambe li agradava), pero no li vaig dir res per vergonya. Despres el van canviar de clase durant dos anys i ell va tenir novia durant un any. Ara tornem a estar junts i a mi em segueix agradant. No tenim tanta confiança com avans, pero a vegades em sembla que tinc una oportunitat de agradarli. Pero no estic segura, a vegades sembla que si i altres que no. He parlat amb un amic i amb dos amigues i em diuen que em llenci. M'he germana que tambe fa el mateix extraescolar sempre ha dit que jo li agrado tambe pero crec que ho diu per no desenflarme les ilusions.
Jo no estic segura si li agrado, pero crec que si i estic cansada de dir-li indirectes i que ni s'enteri. Pero tinc por que quan li digui s'allunyi i perdem l'amistat. Que faig? Li dic? O no? Siusplau ajudeume.
InterPersonal

Hola HP!
Ui, quina situació... Primer de tot, ningú sap què sent ell per tu, només ell, llavors és difícil estar 100% segur de la seva reacció.
El que és important aquí és que tu ja estàs farta de tirar indirectes i tens ganes de tenir una resposta, oi? Evidentment, si et llences i li dius el que sents, hi ha el risc que no siguis corresposta. Però és un risc que potser cal córrer per treure't aquest neguit, oi?
La decisió és teva, pensa en totes les possibilitats de reacció d'ell, per exemple:
- que ell et correspongui
- que ell no senti el mateix, però manteniu l'amistat
- que ell no tingui clars els seus sentiments
- que ell no senti el mateix i s'allunyi de tu
Sabem que algunes et poden fer mal, però potser serà la manera d'acabar amb aquesta incertesa, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala