Pff Tinc una mica de por...
Primer de tot gracies!!
tinc un problema i esque estic una mica espantada osigui tinc por, el que ha pasat es que me trobat a un amic quan jo pasejava per el poble i jo ja marxava cap a casa i mha dit que venia amb mi, cosa que a mi no mha fet gracia perque es un amic que sempre a volgut tenir algo amb mi, dons el que ha pasat es que quan mha vingut a saludar mha agafat la cara per donarme dos petons i sha acostat molt a la meva boca i mha donat un peto apropisim de llavi, tocanlo una mica i jo me "cagat" i obviament li he dit que fas?? i li he donat dos petons molt lluny de la boca, despres de aixo mhe inventat una excusa per treuremel de sobre i marxar sola cap a casa quan de cop li he explicat a una amiga meva i mha dit que el noi esta sortin amb una nena i alla si que me "cagat", perque em fa por que ell li digui a algu aixo o li digui a ella i pf sapiguen com es la nena i les seves amigues dons em fa por que vinguin a per mi o es fiquin amb mi etc... i no vull pf!! que he de fer?? parlaro amb el nen?? deixar haver si s'ovlida? pf que faig >- Espero que em contesteu lo mes aviat posible!
InterPersonal

Hola aventurera!
Primer de tot dir-te que has fet molt bé parant-li els peus! Ningú ens pot obligar a fer res que no volem. Aquest noi sembla que no té cap respecte per la seva parella ni pels altres.
Si t'has de sentir millor, pots parlar amb ell i demanar-li que no torni a provar de fer-te un petó. Però si no et ve de gust, no cal que ho facis. Pel que fa a parlar amb aquesta nena.... depèn de la relació que hi tinguis. Si sou amigues, potser li pots explicar el que ha passat, perquè sàpiga quina persona té al costat. De totes maneres, si ella no ho vol veure... no ho veurà.
Tu has d'estar tranquil·la perquè has actuat de manera correcta i si algú t'ho demana, ho pots explicar tal qual ha passat, ja que el culpable d'aquesta situació incòmode ha estat ell.
Una abraçada!
Laia Sala