no se que fer :(
Fa dues setmanes em vaig liar amb l'ex de la meva millor amiga. No sé com es va assabentar al cap de pocs minuts i em va trucar i va començar a cridar, estava molt enfadada. He intentat parlar amb ella, però no vol. Sincerament no entenc per què està tant enfada si va tallar amb ell fa 3 mesos i ara ella té un altre xicot. Que puc fer? Intento parlar amb ella?
InterPersonal

Hola!
Segurament ella et va trucar en el moment que sentia més ràbia. En les relacions de parella, encara que s'hagin trencat, a vegades pot quedar un sentiment de "vinculació" i ella pot sentir-se traïda per tots dos.
Si vols recuperar la seva amistat, dóna-li uns dies perquè paeixi la notícia i llavors intenta parlar amb ella. Explica-li com va anar tot, com t'has sentit tu, demana-li què esperava ella.... i potser així tot anirà tornant a la normalitat.
Nosaltres no podem triar com reaccionen els altres, així que l'únic que pots fer és estar disponible quan li baixi aquesta ràbia.
Una abraçada!
Laia Sala