PSICÒLEG
Hola!!
Resulta que amb els meus amics sóc com el psicoleg o el coach del grupitu, tots els k tenen problemes s'adreçen a mi i em confien els seus secrets i a mi mencanta ajudarlos. I sempre me'n en surto bastan bé!
L'únic problema que tinc es que ara dues amigues meves estan rajant una de la altra amb mi pk tenen problemes, i em sento fatal. Com les puc ajudar??
Heeelp!!!
InterPersonal

Hola!
Ui! quina situació més compromesa!
Davant aquests casos, el millor és la sinceritat. No cal explicar tot el que t'expliquen una de l'altra, sinó posar sobre la taula que tu parles amb totes dues i que totes dues t'expliquen coses. És a dir, quan una d'ella et parli li pots dir alguna cosa semblant a això: "recorda que sóc amiga de totes dues, jo t'escolto a tu, però també l'escolto a ella. Jo no li diré res, però tampoc et diré el que diu ella. Això ho heu de solucionar vosaltres dues".
Es tracta que vegin que tu ets amiga seva i les escoltes, però que no vols trair l'amistat que tens amb cada una d'elles.
No és una situació fàcil, per això sempre és millor exposar la situació tal com és ;)
Una abraçada!
Laia Sala