puc estar enamorada de molts tius a l'hora?
hola, soc una nena de 15 anys que molt sovint quan conaixo un nen (guappo) trobo que està molt bo peró al cap de dos dies aquesta fantesia se'm acaba peró des de fa uns dies que no paro de pensar en dos nens de l'esplai(lu mateix he esmentat avans), i 3 de l'institut (lu mateix que avans), un fa poc em va demanar per sortir, en primer moment li vaig dir que si, l'endemà que no i ara em demana una explicació, jo l'ignoro peró és el meu millor amic i se'm fa molt dificil.
ajude'm sisplau se'm acaben les vacançes
mèrci (^_^)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs és positiu que coneixis a tanta gent i puguis anar observant com et sents amb uns i altres. L'inconvenient que veig és en que potser estàs confonent enamorament amb atracció. Atraure ens pot atraure molta gent, però l'enamorament i el sentiment d'amor va una mica més enllà. Potser abans de tirar endavant una relació, val la pena que t'escoltis i et donguis una mica de temps per veure cap amb qui et sents millor, si amb algun dels nois que coneixe's creis algun sentiment més, etc. L'explicació que li pots donar és ser sincera i dir-li que ara mateix no estàs preparada per sortir amb algu, que potser necessites més temps per veure les coses més clares. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat